torsdag 13 maj 2010

Stenmurens dag anno 2010


Den årliga festen
Stenmurens dag 
avklarades igår eller rättare sagt idag. 

De sista gästerna gick hem halv fyra i morse.
Inga nya " medlemmar" tillkom i år 
så då fick Mr Sten himself äran 
att vara med tyckte jag.


Det blev en jättelyckad fest som vanligt med 
dessa roliga gäster och med tanke 
på att typ 90%  är av manligt kön 
så kan ni bara räkna ut hur min 
axel mår idag efter 
enarmsbuggande hela kvällen !!!!

Jaja ,shit happends, det är det absolut 
värt en gång om året :-)


Har städat mitt scraprum och tänk 
vad mycket kul man hittar då som man 
inte hade en aaaaaaaaning om.


Har beställning både på
bröllopskort och studentkort ,
men som vanligt gör jag det jag inte ska göra 
istället för det jag borde göra. 



Inspirationen lutade inte åt kort så 
det blev två romantiska askar
istället av bortglömda papper

Korten hinns med en annan dag .


På tal om inspiration så fick jag precis lite
trädgårdsinspiration 
som jag genast såg till att 
inspirera Darlingen med.

Nu är han ute i garaget 
och snickrar två grejer efter mina ideer .
Bra när man kan inspirera 
 han som kan tillverka :-)

Vad det blir få ni se när
allt är klart, målat o solen skiner.

Det ena ska bli  nåt högt med
en rostig krona på toppen :-)

Så 
ser kronan ut fast ni får tänka rostig :-)

Det andra är en
stege men ändå inte.

 Då fattar ni precis va ????

Ha det bäst alla mina gamla och nya vänner som tittar in här .
  
Inspirationskramar från Bittan




3 kommentarer:

Älskade pion sa...

Vad trevligt ni verkar att ha haft det. ;)Du din lilla idespruta. ;) Vad fina grejer du gör.Ha en skön ledighet. Kram Ulrika

Lisas och Mattias Blogg sa...

Åååå vad roligt det låter, jag förstår att du är lite trött idag, men det stoppar inte Bittan det. Vad fina papper du har jag älskar ju rosor jag med. Jag tänkte på dig när jag köpte rosfatet. Man vet ju aldrig vad jag kan kom dragandes med hem till dig en vacker dag ;)

Ta hand om dig min vän
KRAAAAAAM

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt ni vekar ha haft det .Skoj med lite fester.Håller med Ulrika att de är en riktig idespruta.Härliga saker du gör.Önskar dej en mysig fredag Kramar Rita ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin