fredag 16 augusti 2013

Att inte köpas och nytt " jobb "


Halloj  !

Hoppas ni har en happy friday.
Här försöker vi göra den så happy som det bara går .
Har faktiskt lyckats stå upp och pysslat i nästan en hel timme ,
ni ska få se resultatet sen .
Men först förmiddagens " överraskning ". 
Det är lite märkligt det där .....
när man som mest behöver nåt uppmuntrande dyker det upp bara " sådär ":-)))
Häromdagen var det A-L med en hel burk med 
nybakade kakor , igår LillPrinsen och Prinsessan i blåbärsskogen och idag 
en rolig leverans .
En leverans som fick mig att inse att nu har jag nytt jobb,
låååååång tid framöver  :-)))


Ni som hängt med här ett tag vet ju att Moi 
I N T E  kan köpas med reklam eller betalt för att
skriva inlägg .
Återigen med risk för att vara tjatig men min blogg är min personliga , 
bilderna är i stort sett mina till 100 %  ,
å om jag nån lägger upp något annat anges A L L T I D källan .
Ett inlägg som avslutas med  .....i  samarbete med 
är för mig totalt otänkbart .
Det där med att köra med någon annans bilder eller 
 behöva finansiera tiden 
det tar att skapa en blogg med "påtvingade "
ämnen att skriva om känns för mig no no no .
Tips, länkningar och gratis reklam däremot 
det gör jag mer än gärna .


Så here we go :

Utan samarbete med varken Apple eller UPS 

Halleluja för mitt nya  " jobb ", sysslolös det 
kommer jag inte att vara på länge .

Gjorde ju två i fotoböcker i tisdags direkt i 
i-photo , Toscana och Istanbul varav den sista 
blev klar rätt sent på kvällen.
Alldeles nyss fick jag dem levererade direkt 
till dörren och insåg direkt när jag öppnade paketen 
att jaha nu saknar jag inte  sysselsättning , i o f s har jag väl
inte precis gjort det innan heller :-)))
 Å först och främst måste jag nog göra om Greklandsboken .
Asså spana in storleksskillnaden , å för att inte tala om kvaliteten .
De nya har även tjocka omslag med samma motiv som fram , bak
och insida.
 Ni som har en Mac och nån gång funderar på att fixa till en eller
eller varför inte en hel massa då
är detta sätt helt outstanding jämfört med alla fotofirmor jag provat på.
 Mycket enklare är det med ,
när man väl fått kläm på det .

How to :
Klicka på ett foto , välj skapa bok ,
det finns massor av teman och varianter att välja på .
När temat är valt lägger du bara till resten av bilderna du vill ha att välja bland ,
jag har till varje bok lagt till ungefär hundra pics ,
vilket är helt hanterbart .
Prismässigt är det t om billigare än flera av dem jag gjort tidigare .

Alltså detta inlägg är  I N T E i  samarbete med varken Apple eller UPS :-)))
Ses snart igen .

Kram Bittan

P.S Grönsaksmedaljongerna i förra inlägget kommer 
från Swedish Food Market på jobbet,
 alltså den lilla butiken som finns utanför kassorna på det stora blågula varuhuset 
som börjar på I och slutar på KEA.

1 kommentar:

Elzie sa...

Dom var ju jättefina. Men nu har man ingen Mac så man får göra på det traditionella viset, hihi.
Hoppas du får en fin helg. Här ska det jobbas till klockan 5 på söndag.
Kram Elzie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin