söndag 12 februari 2017

Vet ni hur mycket ........


Halloj där på söndagskvällen !

Här har vi nu landat i soffan med varsitt glas vin efter en 
härlig helg .
Avkoppling , mys , varvat med vänner, familj 
och lite hemma jobb.

Precis som en bra helg ska vara .

Lilla hallen i anslutning till köket har påbörjats,
jag har haft min Handy Man på utlåning ,
Farmor och LillPrinsen har tillbringat eftermiddagen tillsammans ,
och vi har haft kunglig middag .
Ja ni hör ju ....... en bättre söndag :-)

Som grädde på moset 
lyckades jag slita upp kylskåpsdörren i källaren 
så häftigt att en bortglömd flaska vitvinsglögg 
gjorde en saltomortal och slog i klinkergolvet .
Vet ni hur mycket glögg det finns i en flaska ?
Betydligt mer än sjuttiofem centiliter kan jag meddela !

Å nu när alla åkt hem har vi precis kollat på Parnevik ,
bästa bästa :-)
I morgon har vi ledig måndagförmiddag tillsammans 
så varför inte passa på att söndagslyxa. 
Dum vore man annars .






Gårdagens blombud .....
utan avsändare.


Det tog en stund att spekulera i vem min okände beundrare var
 tills vi kom på att det nog är en beundrarinna .
Nämligen min fina kollega B.
Nu återstår att se om vi har rätt .

Host host :-)
Det uttrycket brukar ju jag svänga mig med
men innebörden i detta är något helt annat ....
host host haha.

Det händer inte speciellt ofta men då och då 
 levereras det blommor av olika anledningar hem till dörren ,
men det har aldrig tidigare skett utan avsändare  .




Ha en fortsatt trevlig helg det lilla som är kvar .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin