söndag 12 mars 2017

Att ha lyckats än en gång



Hallå där !

Sådär ja då har jag gjort det igen ,
både framkallat väder och skapat en ny tradition.

Visste att jag skulle lyckas :-)

Vi börjar med vädret ......
fixade naglarna häromdagen och valde en vårig färgvariant denna gång .
Å vips kom våren , måste helt klart bero på det ......
eller ?!
Det var däremot inte lika poppis det året jag framkallade snö,
inte bara snö förresten utan massor av snö .
Typ alldeles för mycket .
Ni som hängt med här i många år kommer säkert ihåg min snöskylt ,
 den som numera är slängd .

Bättre då att fixa vår .....
tyckte  han som skottar och som faktiskt mer än mej ogillar
allt under exotiska temperaturer  .

Wow vilken lördag " jag " framkallade  ......
knallblå himmel och sol.

 Jajjemännnnn jag fick njuta av med trots att jag jobbade .
Exakt hela dagen njöt jag genom kontorsfönstret och
när jag åkte hem hade solen för säkerhets skull gått ner 
och det var i stället stjärnklart och fullmåne.



Såg ni Mello förresten ?

Ja det är klart att ni gjorde .

Hade Darlingen fått bestämma hade vi 
skippat det men näääää är man hemma denna lördag är det ett måste att kolla.

Så är det bara .

Så fort röstningen var över och det stod klart att Robin vann
var det raka spåret ut i Skogssäter Garden spa
där en ny tradition skapades .........


..... After Mello i fullmånens sken .

Vad tyckte ni  ?

Vann rätt låt ?

Både ja och nej om ni frågar mej .
Helt otippat har både Lisa Ajax och Ace Wilders låt
fastnat i huvudet .....
sen om de hade haft nån chans i Ukraina
det är en helt annan historia men av Robin och Nano
var Robins låt helt klart den bättre .

Det var ett himla hallå om Dressmanreklam förresten ......
 ja jag kan faktiskt hålla med .
Lite varning ät det allt.



Citrusträdet kommer om ni undrar från jobbet ,
alldeles nyss inkommet och finns även i stor citronvariant  
båda för ynka 299 spänn styck .

Tips , tips ska ni ha ett så rappa på .
De går så fort de kommer in .




Ha en fortsatt fin helg .
Jag utlovar vår idag med bara så att ni vet .

Kram B

1 kommentar:

Elzie sa...

Tittade på mellon men gillade ingen av låtarna nåt speciellt. Och definitivt inte den som vann. Jag börjar nog bli gammal, haha. Tacka vet jag låtarna från min ungdom...!! Jag gillade nog Wiktorias bäst. Inte lätt med musik, smaken är ju delad den. Tror inte det kommer att gå så bra i Ukraina heller, men det är ju gamlingen i mig igen som talar, haha.
Ha det så bra på jobbet. Själv åkte jag på förkylning på jobbehelgen och har legat nedbäddad mesta tiden. Så himla typiskt!!
Kram Elzie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin