onsdag 15 mars 2017

Bara för att det är mitt i ......


God morgon på er mitt i veckan  och mitt i mars !

Gjorde en repris på gårdagens lyxfrukost idag med,
bara för att .........
det är mitt i veckan , mitt i mars 
men framförallt för att det inte blev någon sovmorgon :-)


 Nån hade ny väckningssignal...... 
en signal som för övrigt borde hörts minst till Huskvarna 
vilket innebar att även nån annan vaknade redan före sex .
Just exakt samma nån annan som tänkte ha sovmorgon.

Eftersom solen sken och fåglarna kvittrade innebar det att nån annan
inte kunde somna om .


Så halv sju klev nån annan upp , 
gick ut och plockade snödroppar 
och gjorde en repris på gårdagens lyxfrukost .......
bara för att det är mitt i veckan , 
mitt i mars men framförallt för att det inte blev någon sovmorgon :-)



 Ha en finfin start på dagen ni med ,
det har jag även om den startade lite väl tidigt :-)

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin