måndag 13 mars 2017

En färgklick denna mulna marsmåndag




Hej hej ! 

Måndag igen mina vänner .
Som vanligt tog helgen slut på ett kick .

 Att jobba helg är kul det.........
både när man är mitt uppe i den 
men speciellt nu när den är över :-)
Extra kul att veta att det är tre veckor tills nästa gång.



Ranunklerna och minieucalyptus 
köpte jag förra måndagen och de står lika fina än.
En riktig färgklick denna mulna 
snartmittenavmarsmåndagsmorgon .
Har bara rensat ut lite vissnande blad .
Tryfflarna fick jag av min bästa A-L samma dag 
de däremot står inte kvar än .
Hmmmm konstigt :-)


Nu mot fastighetsjobb i stan ,
det och lite shopping är planen denna lediga dag .
Har b l a lovat att köpa ett förkläde till Minstingen.
Fingerfärg kräver minst ETT sånt där heltäckande.

Så kan man också spendera en ledig måndag ,
med jobb på andra jobbet och förklädesshopping .
Kan tänkas att det blir något till Moi för att ........
näääää det behövs ingen anledning för det alls :-)
Bara för att funkar perfekt .





Ha det så bra tills vi ses igen.

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin